понеделник, септември 06, 2010

Раздяла!!!

Горчива сълза,
счупена мечта,
една любов,
със две лица,
дълбоки чувства,
изтъкани от лъжи,
омраза голяма,
разбити мечти!
Изгубено време,
сърца,които стенат,
спомени стари,
тъжни очи,
палим цигари,
отново аз и ти!
Разбиваме всичко,
умира любовта,
не оставяме нищо,
дори пепелта!
На бога се молим,
да се преродим,
отново се борим,напред да продължим!
НОВА ЛЮБОВ,
нови сърца,
няма оков,
кипжа кръвта!
Зловещо се  гледат,
две празни очи,
изпълнени с болка,
нямат мечти!
Разделени са зная,
нашите съдби,
сега много ни боли,
но аз искам да тръгна,
тръгни си и ТИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

НЕ МОЖЕШ ДА МЕ НАРАНИШ

Не си мисли че аз съм слаба, не си мисли че страдам сам сама. Аз справям се и зная, че е жива любовта. НЕ МОЖЕШ ДА МЕ НАРАНИШ, аз ве...