вторник, януари 02, 2018

Ледена кралица

Какво била е моята обич,
едно момиче с две лица,
жестока ЛЕДЕНА КРАЛИЦА,
играеща си с мъжките сърца.

Какво било е хубавото чувство,
като изтъкано било е от лъжи.
И в душата ти е било пусто
а чувството захвърлено в страни!

Измама беше!О моя кралице изваяна от лед,
и моята любов не достигна до сърцето вътре в теб.
Дали така беше решила,
или едно студено сърце е победило.

Искам да ти кажа че сама си се ранила,
щом даже леденото ти сърце се е разбило.
Но знам ще те обичам и от теб ще бъда запленен,
но съжелявам много мила като теб немога
да бъда ЛЕДЕН и СТУДЕН!!! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

НЕ МОЖЕШ ДА МЕ НАРАНИШ

Не си мисли че аз съм слаба, не си мисли че страдам сам сама. Аз справям се и зная, че е жива любовта. НЕ МОЖЕШ ДА МЕ НАРАНИШ, аз ве...